måndag 21 oktober 2013

Spanska tenta och middag med Cicci, Alicia och Isabell

Jag landade i tid men det tog så himla lång tid att komma till skolan med taxin, det var sådan trafik! Jag hann precis till första lektionen efter att ha lämnat väskan hemma vilket var skönt men samma outfit som jag reste i var samma jag hade på mig... Kanske inte så fräscht men vad ska man göra...

Jag var lite trött under dagen fast det gick helt okej. Det var bra för jag hade en middag på kvällen med Cicci och hennes två familjevänner: Alicia och Isabell. Det höll mig uppe i alla fall. Vi hade det jättetrevligt och åt på en italiensk restaurang i St. John's Wood, supermysigt!

Det kändes bra att gå och lägga sig när man väl kom hem, då var man rätt slut och trött. Hoppas jag sover gott ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar