söndag 6 oktober 2013

Lovisa i London!

Lovisa landade i London igår egentligen men hon stack direkt till Nur eftersom de skulle äta middag och så tillsammans, men idag flyttar hon in hos mig! Så roligt att hon kom och hälsade på mig här i London, det är ju inte alls långt att åka så man undrar varför man inte får fler gäster egentligen. Jag kände mig bättre idag, det var nog bra med lite sömn och vila istället för att gå ut. De andra hade haft det hur kul som helst vilket var roligt att höra. Lovisa kom hem till mig och vid ettiden stack vi direkt in till Marble Arch och Primark. Delar utav tunnelbanan var stängd idag så vi fick ta en buss och de var ju helt knökfulla. Vi kom ialla fall fram till Oxford Street och letade snabbt efter en bra restaurang. Vi hittade ett lunchställe på en höna som heter "Spaghetti House", det tänkte vi lät gott. Vi tog varsin pasta och de smakade så bra! Mums.

Fina Lovisa

Efter lunchen drog vi vidare till flera affärer. Eftersom Lovisa bara kunde ha med sig 10 kg i bagage så var ju shoppingen begränsad, men hon hittade ändå väldigt fina saker. Massa snygga skor som hon kan ha under hösten och vintern. På kvällen beställde vi hem idisk mat och kollade på film. Det blev en Princessas Dagbok och She's the Man. Två klassiker som man kan kolla på hur många gånger som helst utan att tröttna på dem. Vi la oss itid eftersom jag har skola imorgon. Det blev en jättebra dag och så kul att ha Lovisa här i London! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar