torsdag 10 oktober 2013

Skolar, naglar, undervisning och sedan mys med Cicci!

Direkt efter skolan stack jag för att fixa naglarna. Det gick hur snabbt som helst så jag var iväg för att undervisa jättesnabbt. Allt gick superbra och jag åt middag där efter undervisningen. Vi gjorde två timmar idag vilket var skönt för vi fick väldigt mycket gjort.

Mina nya naglar, bara vanlig fransk manikyr

Vid niotiden ringde Cicci och undrade vad jag höll på med. Vi bestämde oss för att ses så Cicci kom hem till mig och sov över. Så mysigt! Vi snackade en massa om allt och ingenting, vi har det lika roligt som vanligt. Vi sov väl vid ett efter mycket snack. Hon är bara bäst och det är så roligt att ha henne bara några gator ifrån mig, ett telefonsamtal från att vi ska ses och i samma tidzon. Helt sjukt! Såhär bra har vi inte haft det på flera år. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar