fredag 25 april 2014

Fredag, snart helg!

Idag är det finaste Erikas födelsedag. Vi har känt varandra sedan vi gick hos samma dagmamma för över 20 år sedan. Det är helt galet att man har känt en person så länge när man själv bara är 21. Jag är så himla glad att vi har hållit kontakten såpas bra som vi har gjort under alla dessa år då det känns precis som vanligt när vi ses. Stort grattis till min evighetsbästis i alla fall på hennes dag! Hipp hipp hurra!

En bild på oss från Langkawi 2009, beskriver oss väldigt väl

Jag har idag inte gjort speciellt mycket. Jag har pluggat lite, snackade med mamma imorse när jag vaknade, jag har bara allmänt tagit det lugnt. Jag har rest ganska mycket nu på det sistone så det har varit underbart att bara ta det lugnt, inte ha någonting planerat utan bara vila lite speciellt när man har tiden att göra det då man är hemma igen och inte har någon speciellt som man måste hinna med. Jag gjorde en jättegod jordgubb och banansmoothie som jag åt till lunch med en majskolv. Detta var precis lagom, mums!

Min lunch

På kvällen så tränade Paige och jag igen. Vi ska nu träna varje dag tills skolan slutar, vi kanske tar en dags paus i veckan men annars ska vi köra järnet.

Be FIT är en jättebra YouTube-kanal med kanonpass

Håller på att öva på att göra en riktig bra brygga

Nu ska jag hoppas in i duschen och sedan ska vi kolla på ett avsnitt utav Scandal. Detta kommer bli ett jättehärligt slut på en kanondag. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar