torsdag 3 april 2014

Plugg, plugg, plugg och muffinsbakande

Idag sov jag ut ordentligt vilket var hur skönt som helst. När jag vaknade så höll Paige på att städa lägenheten vilket var underbart att vakna till, ett rent vardagsrum! Jag åt lite frukost men sedan var det till att börja plugga inför ett prov jag har nästa vecka i statistik. Som jag har märkt så är det väldigt svårt att ens få godkänt på denna skolan jag är på, bra Anna att välja den mest ambitiösa skolan när jag är i Madrid i fem månader... Jaja, challenge accepted!

Plugget! 

Det blev plugg enda tills åtta på kvällen då Paige och jag stack till affären för att handla lite saker så vi kunde göra kanel och banan muffins då hennes syster kommer till Madrid imorgon. Det var verkligen skönt att bara tänka på någonting helt annat, stå i köket och skratta, baka och ha det bra med en kompis.

Volla!

Efter bakandet satte jag på Karate Kid som vi kollade på. Den är ju en sådan jättehärlig film som man bara blir glad utav. Medan den visades så höll jag på att hjälpa mamma med en sida för hennes smycken på Facebook, det var jättesmidigt och mamma kan nu sköta den helt själv - det är väldigt enkelt. Gå in och kolla in hennes sida: www.facebook.com/hpyjewelry. Idag är det också 90 dagar exakt tills Angelika och jag åker till New York, det ska bli så himla roligt!! Nu blir det till att hoppa i säng. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar