söndag 6 april 2014

Söndag

Idag sov jag ut och vaknade runt halvtolv. Det var underbart! Jag satte mig direkt och började arbeta med statistikarbetet som ska vara inne denna veckan. Jag ska gå och prata med läraren imorgon angående detta arbetet och provet som jag ska ha på onsdag. Jag gjorde äntligen klart min study guide efter flera timmars arbete... Nu känns det ändå helt okej och jag hoppas att jag kommer att förstå och klara provet. Det känns bra just nu i alla fall.

Min frukost

Min andra kaffe för idag! Mums!

Uppsatts om den nationella statistiksidan

Min study guide

Nu ska jag ta och laga lite middag och sedan ska jag lägga mig och kolla på en film för det tycker jag att jag är värt efter idag. Det blir nog till att kolla på Divergent vilket är en nyfilm som ska likna Hunger Games lite granna. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar