tisdag 2 juli 2013

Dag 2 på jobbet!

Pia och familj stack iväg vid lunchtid till några kompisar, de ska övernatta hos dem. Jag fick några grejer att göra när det gällde hemsidan som jag höll på med i några timmar. Snart är den spanska hemsidan precis likadan som den svenska och det är ju målet - att ha gjort detta på lite mer än två dagar känns bra. Jag jobbar verkligen mycket men jag känner att det är kul. Jag kontaktade en spanska lärare idag för att se om jag kan ha lite konversationskurser med henne, vi får se vad hon svarar. Nu ska jag hem här snart och äta lite middag sedan blir det till sängs tidigt tror jag. Imorgon ska vi iväg till en grillkväll vilket ska bli mysigt och sedan ska Valentina och jag eventuellt ut igen, det ser jag fram emot! Hoppas ni alla har haft en jättebra dag! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar