torsdag 18 juli 2013

Fixat nya fina naglar!

Idag började jag jobbet lite senare än vanligt - kom hit vid elvatiden. Jag höll på att fixa lite med det ena och det andra, gjorde en god sallad till mig med mango i. Klockan kvart i fem stack vi (Pia, Felicia och jag) iväg till en frisör som heter Salsa där Pia skulle färga håret och jag och Felicia skulle göra iordning naglarna. När vi väl kom dit så sa hon att hon inte gör akrylnaglar... Okej... Så vi stack iväg till en annan nagelsalong där vi fixade iordning oss. Jag kan ju inte säga att det är den bästa nagelsalongen jag har varit på, men det finns inte så bra utbud här i Almuñécar kanske. De blev helt okej men jag får nog fixa till dem när jag kommer hem sen i augusti.

Nya naglarna

Efter naglarna var klara tog jag bussen tillbaka hem till mig. Det är roligt för när man sitter på en buss full utav spanjorer så känner man sig verkligen som "en i gänget". Att ni har man verkligen kommit in i dagsrutinerna ordentligt. Väl hemma gjorde jag inte mycket, slappade och bara tog det lugnt. Imorgon är det fredag vilket är skönt, snart helg och playa! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar