onsdag 17 juli 2013

Jobb sedan fisksoppa hos Leissner på deras Cotijo

Idag fick vi reda på att lägenheten som vi visade i måndags blev såld, så kul! Första köpet jag har varit med på och har sett hur det går till. Vi jobbade på som tusan och efter många timmars arbete stack vi till el cotijo. Där blev jag bjuden på fisksoppa som Jonas skulle göra på kvällen - gud så gott! Vi började med att bada lite för att svalka av oss, det var underbart! Efter några timmar med mycket snack var middagen serverad vid halvtiotiden. Soppan var helt fantastisk god, den bästa fisksoppan jag någonsin har ätit. Jag måste få receptet! Vi snackade som bara den och timmarna rusade förbi.


Till min förvåning så fick jag hålla Bus, detta händer aldrig! Hon är så söt, fyllde 12 år för en vecka sedan så hon tror hon äger hela världen igen - hon är för underbar! Jag fick ialla fall en bild som bevis att jag verkligen höll henne, vilken fotogenisk hund! Jag kom hem vid tolvtiden och då var jag rätt trött. Jag gick och la mig direkt och sov som en liten bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar