lördag 6 juli 2013

Utgång!

Idag vaknade jag rätt bra itid, fick sova nästan 12 timmar. Jag gick hem till Pia för att jobba lite och sedan dra iväg för att fota en lägenhet. Jag hade också snackat för första gången här med en ägare på telefon som jag skulle möta senare på kvällen för att få nyckeln till hans lägenhet inne i Gamla Stan. Allt gick jättebra!

Vid sjutiden var det dags att åka till Mats och Kina för att äta middag. Det var flera som var där, bland annat Valentina och hennes familj vilket var kul! Det blev en blandning utav svensk och spansk tapas som blev serverat med sangría eller vin - allt var jättegott!

Vilken fin utsikt från deras hus!

Hela gänget!

Efter lite mat och dryck stack Valentina och jag ner till Los Bajos där tiden bara rann förbi! Det blev en blandning utav mycket prat, skratt, karaoke och dans! Vilken kväll. Vi var hemma rätt sent för våran vana - fast helt normalt enligt den spanska kulturen (klockan sex...). Vilken kanonkväll!

Jag med en ros som jag fick under kvällen!

Valentina!

Imorgon kommer mamma och pappa vilket ska bli hur roligt som helst! Hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar