onsdag 31 juli 2013

Sista jobbveckan

Idag kändes det lite sjukt för jag flyttade ut ur min lägenhet. Kan ni tänka er att tiden bara har rusat förbi? Att jag redan har varit och bott i denna lägenheten till 100% och ska flytta ut nu? För mig känns det helt osannolikt. Jag packade ihop alla mina saker och flyttade till Cotijon där jag ska bo hos Pia, Jonas och Felicia. Spännande!

Ett färdigpackat sovrum

En tom garderob

Väskan redo för att sticka

Jonas hämtade mig vid halvtolv tiden och jag la mig vid deras pool efter några timmars arbete. Det känns konstigt att lämna denna livsstil som man precis har vant sig vid för att återvända till Sverige om bara några dagar. Det ska bli kul det med, men man kommer sakna denna värme, allt bad och avslappnade miljö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar