tisdag 23 juli 2013

Middag och mys på cotijo!

Idag var det hårt jobb med några visningar i Gamla Stan. Man blir lite sugen ibland på hur kul det skulle vara att köpa ett hus eller lägenhet och totalrenovera det för att sedan sälja det och (förmodligen) tjäna en massa pengar. Vi såg ett hus idag inne i Gamla Stan, det ligger precis bredvid Kommunhuset inne i stan, tar bara några minuter att gå ner till tapastorget, restauranger och massor av affärer. Huset var inte i så bra skick men man kunde göra huset till hur fräckt som helst - just nu ligger det på runt 700,000 SEK och man kan nog få in det dubbla om man renoverar lite och väntar tills krisen har vänt. Läget är enormt bra! Åh så sugen man blir ibland - men klart man inte har den ekonomiska stabiliteten för att göra något sånt nu, kanske i framtiden?

Jag fick med mig en liten gäst hem medan Pia åkte och handlade. Hon (Bus) kände sig inte riktigt hemma i min lägenhet, hon sprang runt och luktade över allt! Efter en lite korvbit så blev hon glad igen och låg bredvid mig när jag kollade på datorn.

Lilla bus

Fina Bus

Efter jobbet stack jag hem till Pia och familj för att äta lite middag och mysa. Vi började med lite bad i poolen. Jag skulle lägga mig och sola men det blev mer som en sen siesta för jag slocknade direkt i solen... Smart Anna! Om det är färg jag vill ha så lär jag ju få det!

Så himla mysigt här!

Pia hade gjort jättegod pasta på kvällen som hon och jag åt. Jonas kände sig inte bra så han gick och vilade istället. Då fick vi tid att prata lite tjejsnack vilket alltid är roligt! Jag kom hem sedan på kvällen och hade haft en kanonkväll. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar