onsdag 24 juli 2013

Lunch på El Reconcillo

Idag har jag jobbat hela dagen, men har varit så trött. Sov inte så bra inatt så ikväll ska jag lägga mig tidigt. Vi tog en lunch på el Reconcillo och där blev det lite skinka med melon för mig - de andra tog lite olika tapasrätter. Det blev en mysig lunch och jag gick efter det för att fixa lite med nya produktblad som jag ska göra för alla lägenheter/hus vi har på sidan. Jag började designa ett och det blev tillslut så här:
Första sidan på ett produktblad - blev riktigt nöjd!

Vid halvåttatiden stack jag hem för att fixa lite mat. Det blev bara lite melon till middag då jag var riktigt trött och inte så hungrig. Satte mig ute på balkongen ett litet tag innan jag kröp ner i sängen. Jag kollade igen på "The Blind Side" och den är ju bara för bra! Man gråter i vissa stunder, skrattar i andra. Verkligen ett geni som gjorde denna. Hoppas ni fick en bra dag! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar