söndag 28 juli 2013

Slappdag a la deluxe

Jag vaknade rätt sent idag och gjorde en brunch till mig själv som var melon och skinka. Detta kan man aldrig få nog utav! Vid tvåtiden ringde Jonas mig och frågade om jag ville hänga med upp till deras hus och det ville jag så gärna. Det känns bra att ha haft en dag då jag inte har solat så man får hämta sig lite grann innan man lägger sig ute igen. När jag kom upp la jag mig direkt ner på en solstol och började läsa en bok som Jonas tyckte var såå bra. Den har tydligen vunnit "Gold Dagger" priset osv, ska bli kul att se om den verkligen är så bra som alla tycker - man kan ju ibland ha lite sina egna uppfattningar.

Boken: Mörk Jord

Resten utav dagen var det bara häng vid poolen eller liggandes på en solstol. Jag somnade till i någon timma vilket var skönt. Dagen kan man ungefär summera såhär:

En helt vanlig söndag

Nu är det bara fem dagar kvar tills jag åker hem till Sverige igen. Det ska bli kul och man känner sig redo att lämna Spanien, men samtidigt har tiden gått så otroligt fort att man blir helt chockerad. Om fem dagar: Sweden here I come so bring it on Spain!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar