fredag 5 juli 2013

It's Friday!

Det känns helt sjukt att jag redan har varit här mer än en vecka! Vart tar tiden vägen? Igår kväll träffade jag en spansk kvinna som jag pratade en massa spanska med. Hon behöver öva sin engelska så då tar vi en halvtimme/timma att snacka ett språk och sedan byter till det andra - en kanonlösning faktiskt!

Underbart fina Almuñécar - strand nummer två är en nudiststrand... Interesting!

Idag har jag hållit på med att lägga in en Google Map funktion på hemsidan vilket har gjort att det är enklare att se vart husen/lägenheten ligger någonstans. Som utlänning kan det vara svårt och veta om läget är bra eller inte så på detta sättet kan man lätt ta reda på det. Det tar sin lilla tid, men snart ska detta också vara klart!

Söta Felicia med hunden Bus

Ikväll har jag faktiskt inga större planer - eventuellt skulle vi ut men vi känner oss så trötta så det blir bara till att slappa lite och ta det lugnt. Imorgon ska vi ses och äta middag så får vi se hur vi känner oss - jag vill ju också vara pigg tills på söndag då mamma och pappa kommer. Inte långt kvar tills dom kommer - waaajjj vad kul det ska bli att få visa att jag verkligen kan prata spanska (och att det inte är någonting jag har hittat på) och att få visa dem runt lite grann! Kramar och hoppas ni får en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar