lördag 13 juli 2013

Hejdå mamma och pappa!

Imorse åt vi frukost innan mamma och pappa stack iväg till flygplatsen. Man var lite småtrött eftersom vi hade lagt oss sent igår och man gick upp klockan halvåtta. Men vad gör man inte för sina föräldrar..? De stack iväg vid halvtio och efter det hoppade jag tillbaka in i min säng för att sova lite till.

Hejdå mamma och pappa!

Vid 12-tiden kom Felix (ägaren till min lägenhet) hem till mig för att fixa toaletten och handfatet. Det har varit jättesvårt att spola i toaletten, det kommer inget vatten så man måste hålla på och öppna toalett delen där uppe för att trycka på en grej så vatten spolas ner - såhär ska det ju inte funka... Vattnet åker heller inte ner i handfatet så himla bra så det måste ju fixas det med. Han sa att en rörmokare skulle komma nästa vecka, vi får se hur det blir med den. Hoppas det fixas sig snart!

Jag hade en slappdag idag efter Felix gick så jag låg och kollade film hela dagen. Till middag värmde jag fiskbullar och gjorde potatismos, det var jättegott! Jag åt detta med lite Fanta medan jag kollade på The Amazing Race.

Delikatessmiddagen "fiskbullar i dillsås" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar