söndag 21 juli 2013

Nerja here we come!

Igår blev jag hämtad klockan 18 utav Pia, Jonas och Felicia. Jag hade på mig min tigerklänning som jag köpte på H&M innan jag stack till Spanien, jag tycker den är lite rolig och somrig! Under dagen hade jag varit nere vid stranden och sedan börjat göra mammas 30-dagars styrkeprogram igen, det känns verkligen skönt att komma igång igen. 

Almuñécar och jag i min tigerklänning

Vi hade det jättetrevligt på kvällen och blev bjudna på Paella vilket var hur gott som helst. Det var första gången jag åt det i Spanien för denna gången och jag tycker verkligen det är gott. Det var kyckling, musslor, räkor, korv, osv i så det smakade så gott!

Idag kom jag hem vid elvatiden så det var en bra tid då jag har hela dagen framför mig. Rolig som jag är gick jag hem till Pia för att jobba lite, det var lite att fixa med på hemsidan så jag grejade med det. Det har varit över 40 grader idag så det är nästan jobbigt att vara utomhus om man inte ligger vid en pool eller strand och nära till vattnet. Det går liksom inte att vara ute och gå i långa perioder för man blir bara så varm! Jag har ingen AC i min lägenhet men jag har öppnat upp så det är tvärdrag nu i lägenheten - hoppas det hjälper.

Jag beställde tre på Jeffrey Campbell skor idag också som ska komma om 2-5 dagar till Sverige. De är så himla fina och det ska verkligen bli kul att öppna de paketen! Dessa tre paren köpte jag:

JC Lita Steel Cap

JC Lita Ivory Crochet

JC Lita Black Mesh

Nu ska jag skypa med fina Laila! Massa kramar till er och hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar