måndag 22 juli 2013

Måndag

Idag har jag tagit det rätt lugnt. Vi jobbade på som tusan under dagen men kvällen blev lugnare. Felicia hade varit så duktig idag då hon drog ut en tand som var jättestor. Jag åkte iväg och köpte lite lax, ingredienser för att göra en god sås och lite potatis: det skulle bli lax som jag marinerade innan i ugn, god sås med dill och potatismos. Maten blev riktigt god också och laxen var lätt för henne att äta då hon hade lite ont. Felicia och jag skrattade gott åt Jonas och Pia för de hade deras 500 kalorier dag så då kunde inte de äta någonting. Mer för oss och lunch till dem imorgon!

Deras mysiga "sommarställe"

Jag kom hem vid tiotiden vilket var skönt för då kunde jag lägga mig och mysa med ett glas vin innan jag gick och la mig. Kanon dag! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar