söndag 14 juli 2013

Häng på Cotijo!

Jag blev uppbjuden idag till Pias och Jonas cotijo (sommarställe) för lite god lunch. De hade köpt jättegod kyckling som serverades med bröd och svartvinbärsgelé. 

Lunchen

Jag solade och slappade här fram tills på kvällen då Jonas var så snäll och körde hem mig med vespan. Jag känner att jag har fått rätt mycket färg och det känns bra - jag kan ju inte åka hem till Sverige efter sex veckor senare och vara vit... Jag måste kämpa lite mer med min "brunhet" men snart sååå.

Det jättefina huset

På kvällen så satt jag på min balkong och åt lite skinka och en macka som jag hade hemma, det blev perfekt till middag. Jag avslutade kvällen med ett avsnitt av Nikita och sedan sov jag som en liten bebis!

Utsikten från min balkong på kvällen

Imorgon ska vi visa ett svenskt par en lägenhet och ett hus här i närheten, det ska bli spännande att se hur allt fungerar! Vi ska också gå på ett möte med en fastighetsadvokat. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar