torsdag 1 augusti 2013

Häng vid poolen!

Sista dagen i Almuñécar!! Wow. Jag var lite småtrött idag eftersom vi hade lite fest igårkväll efter jag hade lagat middag till alla. Det blev mycket skratt, prat, uppträdanden, vin, god mat, osv - verkligen en lyckad kväll. Idag solade jag en del sedan hjälpte jag till att städa hela huset då de andra skulle flytta ner till lägenheten igen. 

Man har det jobbigt här!

Vid midnatt stack vi till lägenheten där det blev lite kvällsmat och sedan bums i säng. Jag skrattade gott för det var precis som om Bus kände på sig att jag skulle sticka iväg morgonen därpå för hon låg i min säng hela natten bekvämt mellan mina fötter. Det var nog varmt och gott för henne där.

Söta Bus ligger bekvämt hos mig

Resan i Spanien är nästan slut. Sista natten här så det blir till att sova gott. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar