fredag 30 augusti 2013

Utgång på Fars Hatt!

Jag vaknade till denna bilder på Instagram och höll på att dö utav hur söt denna lilla flickan bara är! Mitt Gudbarn måste ju vara ett utav de finaste i världen eller är jag lite "bias" när jag säger så?

Finaste Stella!

Under dagen stack jag till Allum för att hitta en långkjol att ha på mig på kvällen. Jag hittade en svart som jag kommer att använda mycket, jätteskoj! Den kommer jag ha på mig ikväll. Jag passade också på att äta lunch med morfar på Aludden vilket var jättemysigt. Det är alltid lika roligt att få umgås med honom. Han berättar berättelser om när han jobbar och annat skoj som vi skrattar åt. Så mysigt att få träffa honom lite ensam också nu när man är här i Sverige lite längre.

Vid fyratiden stack jag iväg till Lovisa och vi stack sedan iväg till ICA för att handla och Systembolaget. Vi åt jättegoda hamburgare på kvällen som Peder hade gjort och sedan blev det snabba ryck då vi blev skjutsade till Sofia (Lovisas kompis). 


Det var sista kvällen ikväll på Fars Hatt för säsongen så det var hur mycket folk där som helst. Vi skyndade oss dit och det var inga problem för oss att komma in. Jag träffade hur mycket folk som helst när jag kom dit vilket var kul! Man träffar alltid på vänner som man inte har sätt på jättelänge där och det är alltid lika kul. Vi hade det hur skoj som helst och efter mycket dans och snack så åkte vi hem. Tack alla som gjorde kvällen kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar