onsdag 28 augusti 2013

Hejdå Nur, ses i London!

Jag skjutsade Nur till flygplatsen och vi sa vårt hejdå. Jag träffar ju henne igen om två veckor så det är ju inte så farligt, men vill ändå inte att hon ska åka! Hon hade ju en liten resa framför sig då hennes plan fick nödlanda i Amsterdam för att det var en spricka i rutan där piloterna sitter. Läskigt! Hon fick övernatta en natt där och sedan flyga med KLM till London. Tur att allt gick bra och de kunde landa säkert!


Jag satte mig hos morfar i några timmar och jobbade efter jag hade lämnat henne. Jag hade med mig lite bullar så vi satt och snackade ett tag och sedan blev det jobb. Tänk att pappa kommer imorgon! Det ska bli super roligt att få träffa honom igen och mysigt att det bara kommer vara vi. Nu ska jag sova så jag kan vakna imorgon itid för att sticka till Landvetter igen! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar