torsdag 27 september 2012

Färgat håret!

Idag har varit en rätt så lugn dag även fast jag har fått mycket gjort. Spanska läxor avklarade, en uppsats, och mycket mer. På morgonen mellan lektionerna gick jag och Nur ut för att köpa färg för att färga håret. Nur tyckte att jag skulle bli brunett igen, jag höll med. Vi gick sedan hem till mig och hårsalongen satte igång. Jag är riktigt nöjd med resultatet! Blev jättebra verkligen - frisör kanske är en karriär att satsa på Nur?

Jag och Nur the hairdresser

Mitt hår ser mycket mörkare ut på bilden än i verkligheten!

Nu har jag precis kommit hem och ska plugga lite mer. Imorgon blir det inte mycket plugg för då ska vi ut och ha skoj! Vi ska börja kvällen här på skolans bar och sedan dra oss till Koko klubben i Camden.

Nur och jag snackade om att vi eventuellt ska sticka till Sverige i början av november. Jag vill så gärna hem och träffa släktingarna samtidigt som att visa Nur min svenska del. Vi får se hur det blir, får ta och kontakta lite familj och se om de är hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar