söndag 16 september 2012

Söndag.

Idag var det en 'Nur' dag. Hennes föräldrar stack tillbaka till Maldiverna på eftermiddagen så jag tillbringade hela dagen med henne så hon skulle känna sig bättre. Jag åkte ut till henne i Notting Hill för att se hur hon har det. Jag måste hitta någonstans att bo efter jul så jag är lite inna på 'Nido - Notting Hill' där hon bor. Det tar ungefär 30 minuter att åka från dörr till dörr vilket inte är så farligt - man kan läsa lite på tunnelbanan. Området är jättemysigt, gillar det verkligen.

Nur i sin lilla lägenhet

Efter några timmar på Oxford Street åkte vi tillbaka till henne för att äta middag. Kontrollbehovet som jag har övervägde i köket och Nur blev utsparkad - hon trodde det kokade när det kom upp små luftbubblor i vattnet... Hur ska hon klara sig? Haha. Jag gjorde ialla fall lite pasta bara, det blev jättegott. Eftersom Nur bara hade en talrik så fick hon äta ur en skål - men det gick jättebra!

pasta!

Jag skulle egentligen inte sova över hos henne, men jag började mina lektioner klockan 11 dagen efter, så det slutade med att vi mös och kollade film. Blev en kanon dag för oss båda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar