lördag 29 september 2012

Lördag

Lovisa och Nur sov över hos mig så det tog sin lilla tid innan alla var på fötterna igen... Vi åt en snabb lunch på McDonalds - classic - och sedan stack vi till Notting Hill. Jag skulle tvätta mina saker hos Nur efter som tvättmaskinen jag har hos mig inte gör någonting annat än att äta upp mina pengar jag stoppar i. Inte bra!

När vi kom till 'Ladbroke Grove' stationen (där Nur bor i Notting Hill) så var det värsta marknaden. Fullt av folk med rasta flätor, hög Bob Marley musik - undrade verkligen vad dom sålde där? Det verkade som världens hippie ställe. Vi bestämde oss för att dra hem direkt till henne istället för att gå in där.

Portobello Market

På kvällen blev det det traditionella - min hemlagade pasta och film kollande. En typisk tjej/myskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar