tisdag 25 september 2012

Långa dagar

Det jag inte gillar med tisdagar är att mina dagar är så otroligt långa. Jag börjar min första lektion klockan 09 och slutar min sista klockan 18:50. Efter det får jag springa till matsalen för att hinna köpa mat innan jag börjar ett möte med ISB klockan 19. Jag kommer sällan hem innan klockan 20 dagar som dessa. Det betyder att jag är ute i nästan 12 timmar och bara pluggar. När man kommer hem är man helt hjärndöd. All kraft man har haft under dagen har gått till verkan under lektionerna så man har ingen energi kvar. Det är kvällar som dessa jag lägger mig tidigt. Kollar film. Kryper ner i sängen. Snackar med kompisar. Gör ingenting. Det positiva är att jag har sånna här långa dagar på tisdagar, för hela veckan känns plötsligt så mycket kortare och går mycket snabbare. Imorgon har jag en skön dag - börjar klockan 14 med min första spanska lektion i steg 4! Är lite smått nervös men känner att steg 4 kommer vara rätt steg för mig; steg 3 var alldeles för lätt. Nu är jag i den mest avancerade spanska kursen som jag kan ta, bring the challenge on!

Hittade den här i en affär och behövde bara köpa den! Mums. Söt är den också.

Hello Kitty Pez

Det är typ 10 grader i mitt rum så jag ska sova med min one piece inatt så jag slipper att frysa! Den är sjukt mysig att ha och jag är så glad att jag inte lämnade kvar denna outfiten i sverige. Den kommer verkligen att komma till användning här känner jag.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar