lördag 22 september 2012

Recovery day

Nur och jag var väldigt trötta idag... Vi sov middag några gånger för att återhämta oss. Vi bestämde att idag skulle vara den perfekta 'film-dagen'. Vi stack till "Saintsbury's", det är en jättestor mataffär här, för att handla. När vi väl var där bestämde vi att vi skulle ta det lugnt eftersom vi inte hade någonting att passa, så vi gick runt där och kollade. Jag köpte bland annat alla 'Step-Up' filmer för £7! Sjukt billigt!! Jag köpte också en bok som jag har letat efter som jag har hört ska vara bra: '50 Shades of Grey'. Vi får se... Jag är inte världens läsmänniska, men jag ska försöka ta mig igenom den.

Jag lagade en jättegod pasta på kvällen till oss med kyckling, oliver, tomat, hallumi ost, osv. Blev super gott! Efter det somnade vi nog till en utav filmerna. Vi hade verkligen världens slapp-dag - sånna behöver man ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar