söndag 9 september 2012

Sista middagen med mamma!

Vi bestämde oss för att börja och sluta denna fantastiska vecka på samma not. Det blev Strada igen. Vi åt underbart gått igen; mamma tog pasta och jag tog en kött bit 'rare'. Man fick otroligt mycket mat, så vi var verkligen mätta och belåtna när vi bad att få notan.

Min jättegoda köttbit!

Min söta mor!

Jag har inte riktigt förstått att mamma ska åka tillbaka till Malaysia imorgon. Jag känner just nu att jag är redo att börja mitt egna kapitel i London men kommer denna tanke att ändras? Det som känns skönt är att jag känner kompisar från Malaysia som bor här, det gör allt mycket enklare. Å andra sidan så träffar jag hela familjen om bara tre månader. Just nu känner jag mig stark, entusiastisk, nyfiken på vad som kommer komma. På ett sätt så har mamma varit här i London när det var som svårast: första veckan. Då man lätt kunde känna sig väldigt ensam. Nu börjar lektionerna imorgon och det känns jättekul och roligt att börja en ny utbildning - se vart den tar mig! Som sagt, tre månader tills pappa kommer och hämtar hem mig. Ny stad, nya äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar