söndag 30 september 2012

Resa till Sverige bokad!

Nu har jag bokat min resa till Sverige. Det ska bli så otroligt roligt att träffa släkten igen. Eftersom jag inte kan ringa internationella samtal från mitt London nummer så har jag bett mamma och pappa att kontakta alla. Jag kommer vara i Sverige mellan den 9-12 november. Det är verkligen jättekul att bo så nära hemlandet så man får ta varenda chans man har att åka hem och träffa de nära och kära. Ska bli jätteroligt! Hoppas alla är i Sverige då så jag hinner se dem.

Jag har precis skypat med Cicci och planerat lite inför våren. Hon kommer eventuellt hit i slutet av April/början av Maj vilket ska bli så otroligt kul. Veckorna bara rusar förbi så det kommer gå jättesnabbt tills dess.

På tisdag kväll kommer två gamla klasskamrater hit, Elina och Moa. Det kommer bli lite trångt att bo alla tre här i mitt lilla 10 kvadrat rum, men jättekul att träffa dom igen. Så mycket händer just nu - helt sjukt! Snart är det jul, sedan nyår och sedan 2013!! Wow, åren bara rusar förbi.

Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar