lördag 15 september 2012

Lördag

Bloggen som mamma skriver har alltid varit kul att titta på, men man har mest tittat på bilderna och inte läst texten för man har alltid varit med om allt som händer där. Nu när man inte är där och får vara med på alla äventyr så läser man bloggen ord för ord. Man vill veta allt man kan om vad som händer med familjens liv, på det sättet känns det som om dom är så mycket närmare än vad dom egentligen är.

Idag var det shopping dag. Jag hade bestämt mig att idag ska jag handla något fint för en peng som jag har sparat från allt hårt arbete förra året. Köpet blev lite Mac smink och ett par Chanel örhängen. Jag är verkligen super nöjd. Använder örhängena som om det är mina bebisar - vill inte vara utan dom! Det är kul att köpa någonting fint själv för det betyder så mycket mer.

 Heaven

Nya Chanel örhängen

När jag var påväg hem från Baker Street stationen smsade Nur och frågade om jag ville ut och ta en öl med henne - varför inte tänkte jag - man lever bara en gång! Det blev inte en sån sen kväll, vi var hemma runt 23.

Jag och min 'jordgubbsöl'. Ingenting att rekommendera kanske...

Nur

Det blev en spontan kväll men jättekul. Nu ska vi snacka lite tjejsnack. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar