söndag 2 februari 2014

Naglar, Sol och träningspass!

Idag började vi dagen med att sova ut och sedan äta en riktigt god frukost. Vi hade inte direkt någonting planerat inför dagen så vi fixade naglarna. Paige målade sina lila och jag fixade till mina så de fick en lite mer grå/lila/brun färg. Mysigt med lite slapp så på morgonen.

Paige fixar sina naglar

Vid tre stack vi alla tre iväg till Sol för att handla yogamattor som vi kan ha hemma och använda när vi tränar. De kostade bara 12 euro styck så det var ju kanon för vi kommer nog lämna dem här när vi åker. Ikväll blir det ett gympapass!

Våra nya mattor!

Vi stack iväg och åt lunch på ett enkelt pizzaställe. Det var som att köpa korv fast det var goda pizzor med Jamon Serano och massa annat, det blev ett perfekt snack då vi inte fick bli för mätta inför kvällen.

Fina mamma

Vi handlade massa grönsaker på vägen hem till oss igen för jag skulle fixa grönsakssoppa. Jag stod där och fixade en bra stund och efter ett tag var den färdig. Jag gjorde värsta stora portionen vilket är bra då jag kan frysa ner det och äta vid ett annat tillfälle. Bra mat inför veckan!

Anna the chef!

Jag och Paige

Det var ju såklart dags att inviga våra mattor och vi satte dem på golvet och satte på en Jillian Michaels video på TV:n genom YouTube och följde hennes instruktioner. Det var ett yogapass med en massa styrkeövningar, riktigt roligt men ganska tufft efter ett tag. Kul att vi ändå kom igång direkt! Nu ska vi se till att detta blir till en vana!

The workout!

Vi la oss i tid idag då skolan börjar imorgon. Känns lite konstigt att börja min första dag i Spanien i ett spanskt universitet. Det känns jättespännande och kul, nu ska jag allt se till att jag blir flytande på spanska! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar