tisdag 18 februari 2014

Värsta heldagen!

Imorse gick vi upp klockan sju och gick nästan direkt till skolan. Vi har fem timmar lektioner i rad vilket kommer vara lite jobbigt så vi tog med oss mackor och yoghurt då vi lär ju bli lite hungriga! Vi hade en lektion imorse som handlade om de internationella börser som finns, verkligen en jätteintressant kurs. Den verkar naturligtvis ganska svår men otroligt spännande och rolig. Vi är bara åtta elever i denna lektion vilket är jätteskönt då man lär sig och förstår allt mycket bättre för läraren behöver inte hålla på att hålla koll på en stor klass.

Hej och hå, här tas det anteckningar!

När vi kom på var vi lite trötta så TV:n sattes på och vi kollade på The Bachelor och sedan några avsnitt utav Scandal. Jag höll på att organisera mina anteckningar och uppgifter vi har fått från alla kurser. Det känns jätteskönt att ha koll på allt nu. Efter det var klart så målade jag mina naglar, de såg förskräckliga ut innan och nu blev de fina igen.

Nya naglar!

Nu ska jag lägga mig då vi har lektion imorgon 08:30 igen och fem timmar i sträck. Detta ska vi nog klara av! Ha det så bra, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar