onsdag 19 februari 2014

Skolveckan är nästan slut!

Imorse mådde Paige inte alls bra så hon stannade hemma från skolan. Jag var väl lite smånervös att gå till skolan själv idag men det gick jättebra. Jag snackade mycket med en portugisisk tjej och en tysk kille som var i några utav mina lektioner - jätteschyssta människor! Tiden rusade förbi och tillslut var jag klar för dagen och gick hemåt igen.

Statistik arbete

Det var underbart väder ute idag så man kunde nästan gå utan jacka - så skönt. Det blev på med solglasögonen och sedan traskade jag hem.


Väl hemma så mådde Paige inte alls bra utan jag fick ta hand om henne. Det är skönt att vi ändå har varandra då man inte känner sig allt för ensam i sådana här lägen. Vi mös på kvällen och kollade på American Idol och åt potatismos som jag hade gjort till oss båda. Jag somnade gott på kvällen. Imorgon ska jag till Segovia, gud så spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar