lördag 22 februari 2014

Slappdag!

Idag vaknade jag vid sju då jag hade sovit nästan tio timmar, det är ju ändå rätt mycket då sju är ganska tidigt. Jag lämnade inte sängen utan satte på filmen Miracle som handlar om 1980 då USA vann över Sovjetunionen som ingen trodde var möjligt. Det blev några tårar här och där - verkligen en bra film och rekommenderar den starkt!

Filmen Miracle

Under dagen städade jag hela lägenheten och tvättade mina sängkläder. Jag har fått en rutin nu då jag fixar detta varje helt, det är lika skönt att lägga sig på kvällen i rena sängkläder och i ett rent rum. Jag skulle föra över pengar till mitt spanska VISA-kort men det funkade inte så jag får ta och fixa detta på måndag, just nu lever jag på 15 euro de sista dagarna då ganska mycket har gått åt nu den första månaden här med massa saker vi har köpt osv. Men några dagar till ska jag klara mig!

På kvällen fixade jag pasta till mig. Har inte ätit pasta sedan mamma var här så idag var det dags att festa till det lite. Den blev jättegod! Jag satte på American Idol och åt framför TV:n, verkligen super!

Matlagning på G!

Nu ska vi slappa lite, vi ska nog träna lite ikväll men annars blir det nog en rätt lugn kväll. Kram till er och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar