fredag 28 februari 2014

In till Sol!

Jag slappade lite på morgonen och tog det rätt lugnt. En lång varm dusch och en god frukost senare så var jag iväg mot tunnelbanan mot Sol. Idag var sista dagen på rean på El Corte Ingles så jag tänkte kolla om ja kunde fynda någonting. Jag har länge kollat på lite sportkläder så det tänkte jag investera i och lite mer Nespresso kapslar. Det blev en Nike tröja och ett par Nike joggingbyxor, supernöjd! Jag köpte också ett gäng kapslar i styrka 12, nu kommer jag verkligen få mina koffein kickar på morgonen när jag börjar klockan halvnio, kanon!

Nya plagg

Nya kapslar: Kazaar styrka 12, supergoda!

Jag gick in i El Corte Ingles mataffär, den är helt gigantisk och jättefin. De har en jättestor skinkavdelning och massa andra saker. Mitt som det var så hamnade jag bland de frysta grönsakerna, och gissa vad jag hittade där??? Stuvad spenat!! Detta är min favoriträtt verkligen, eller en utav dem i alla fall, lyckan som inträffade var obeskrivbar. Verkligen så himla kul att de har stuvad spenat här i Madrid, muuummss! Jag köpte genast två packet och visste då vad jag skulle äta till middag. Jag köpte också lite Jamon Serrano och potatis som jag kan ha till spenaten. Jag skuttade glatt hem och lagade ihop maten, åh så gott det blev!

Min gudomliga middag

Jag kollade på en film som heter "About Time" medan jag åt middag och den var väl helt okej. Söt, romantisk film men inget WOW-betyg på den inte. Bra och lätt-tittad film var det verkligen. Jag hade köpt en liten bit camenbert som jag åt efter middagen för att unna mig själv. Imorgon blir det lite träning på förmiddagen och sedan eventuellt träffa en kompis här. Ha det bra så länge, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar