lördag 1 mars 2014

Hej och hå!

Kan ni fatta att det redan är första mars?? När jag vaknade imorse så tog det några sekunder innan jag kunde riktigt pussla ihop delarna. Vart har de första två månaderna utav året tagit vägen? Helt galet vad tiden går undan.

Jag tog det rätt lugnt imorse men sedan fick jag lite myror i bena och satte igång med lite nytta. Jag pluggade lite på Marcados Financieros Internacionales och sedan blev det en snabb dusch och sminkning. Jag gick iväg till en H&M som ligger ungefär 2 km från mig. Det tog bara 15-20 minuter att gå dit så det var ju hel lugnt. Jag hade tittat på lite saker som jag ville köpa där. Det är alltid bättre att ha en shoppinglista nu innan man går ut så man inte plockar på sig allt för mycket saker. På väg till H&M hittade jag Real Madrids stadium vilket var fräckt att få se det, det ligger jättenära mig faktiskt vilket är lite kul.

Real Madrid Stadiumet

När jag väl kom till H&M så var det hur mycket rea som helst så jag passade på att köpa lite träningskläder också eftersom jag nu har börjat träna så flitigt. Riktigt nöjd med det jag köpte. Det är riktigt roligt att handla när man känner at man har fyndat och vet att man kommer använda alla saker jätteflitigt.

Nya saker in i garderoben 

Jag gick in i en affär som heter 'Tiger', det är en dansk butik som säljer saker jättebilligt och där hittade jag Läkerol vilket gjorde min dag. Jag köpte två askar som jag kan ha och smaska på, mums!

När jag väl kom hem satte jag på mig träningskläderna och gympadojorna och stack ut direkt för att gå en storrunda runt mitt kvarter. Det tog ungefär 90 minuter och 8 kilometer senare var jag hemma igen, supernöjd! Det kändes verkligen gott att vila bena när man väl kom hem. Jag gjorde en smoothie med frysta bär och banan, plus lite mjölk i för att dricka. Dessa smoothies är bara så goda och superlätta att göra och tar noll tid alls vilket är verkligen ett plus!

Min smoothie

Jag skypade med Cicci ett tag vilket var lika mysigt som alltid. Skype är ju helt otroligt bra då man har varandra så himla nära fast man är i två helt olika länder. Så himla skönt och verkligen ett exceptionellt verktyg att ha för oss som har kompisar runt om i hela världen. Nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt utav Scandal och sedan ska jag sova. Imorgon blir det lite mer plugg och sedan kanske något annat kul, får se vad jag hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar