måndag 10 mars 2014

Ny vecka, nya äventyr

Idag har det inte hänt mycket alls utan vi har bara varit i skolan. Paige kom tillbaka idag ifrån att ha varit i Tyskland så lägenheten känns inte lika tom längre. Jag har hållit på att fixa och dona med att söka jobb inför hösten men det verkar som om det kommer bli OK i slutendan vilket är otroligt skönt. På onsdag sticker jag till Rotterdam så jag håller på just nu att plugga inför min tenta jag har på måndag och sedan pyssla med lite annat kul. Ska dock bli så skönt att komma ifrån plugget lite och träffa Laila, supermysigt! Jag råkade också precis stänga mitt fönster så jag klämde lill-fingret emellan fönstret och fönsterramen. AJ, ont gjorde det. Det går inte så där jättebra för mig idag kanske men hej och hå, nu ska jag lägga mig och kolla på en serie och sedan försöka sova redan vid niotiden. Jag är verkligen hur trött som helst. Kramar och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar