tisdag 4 mars 2014

Paige är tillbaka!

Åh det var hur svårt som helst att gå upp imorse för jag sov jättedåligt. Somnade vid halvtvå och vaknade flera gånger under natten utav olika anledningar, så jobbigt! Klockan sju ringde klockan och det enda jag ville göra var att somna om igen, men så fick det inte bli... Jag hoppade direkt in i duschen och där vaknade jag rejält, speciellt när man går ut ur duschen och det är iskallt, fy! Jag drack en stor kopp kaffe och sedan stack jag iväg till skolan.

De fem timmarna sträck började men det är inte alls lika jobbigt eftersom man känner sina klasskamrater mycket bättre nu vilket gör lektionerna mycket roligare. När vi hade lektionen i den spanska historien och ekonomiska strukturen så var jag riktigt stolt över mig själv för jag snackade på som tusan om hur det är i Sverige, utbildningar osv, vilket gick hur bra som helst och läraren fattade allt till 110%. Där märkte jag faktiskt riktigt mycket att jag faktiskt har blivit bättre, någonting väldigt roligt att märka.

Paige är tillbaka!

När vi kom på kvällen fick vi ett mejl från skolan i London där det stod att vi inte får ta marknadsföring eftersom det är en kurs för förstaår-studenter. Jag och Paige blev helt paffa - hur kan skola säga till oss detta nu efter fem veckor och mitt i utbildningen? Detta borde de ju ha sagt tidigare när vi skickade in allt i början av februari. Jag blir så trött! Jag satte igång och läste all information de har gett oss och ingen stans stod det att man inte fick läsa dessa kurser så vi svarade dem direkt och väntar nu på svara. Jag hoppas verkligen det löser sig, vi har ju redan lämnat in uppgifter osv för denna kurs. Håll tummarna tack! Vi får vänta på besked imorgon, hoppas det är positiva nyheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar