tisdag 25 mars 2014

Imorgon kommer pappa!

Jag vaknade utav att jag fick ett meddelande från Fredrik som skickade en bild på han och sina blommor jag hade skickat till honom. Tänkte att jag kunde skicka lite blommor till honom då jag inte kan vara på plats för att säga grattis till körkortet! Kul att blommorna kom i tid och att det gick så smidigt. Jag beställer alltid blommor från PURE Seed när de ska skickas inom Malaysia - verkligen bra service och blommorna levereras alltid i tid och till rätt adress, de är superduktiga! Kika in den hemsidan om ni någon gång ska beställa blommor i KL.

Min söta lillebror

Efter skolan städade jag hela lägenheten vilket var riktigt skönt. Jag tvättade mina sängkläder och gjorde rent överallt. Både pappa och jag är ju kvalsterallergiker så det måste vara rent där vi bor! Det ska bli så himla roligt att ha honom här under några dagar. Jag ska allt se till att ta med honom överallt och hitta på massor utav roliga saker. Ska bli superspännande! Jag har redan lite saker planerade vilket är skoj och sedan får vi se vad vi hittar på.

Jag och pappa 2010 i Frankrike

Wajjj nu ska jag lägga mig så att det blir morgon snabbare och jag får säga ge min pappa en bamsekram. Han landar kl 09:25 så jag hinner med en lektion på morgonen innan jag måste hem igen för att öppna upp lägenheten för finbesöket. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar