söndag 30 mars 2014

Hejdå pappa, vi ses om några månader!

I dag skulle pappa fasta så det blev ingen frukost till honom. Jag däremot kokade två ägg till mig själv och satt glatt och åt frukost medan pappa drack sitt kaffe. Vi packade iordning alla saker och pappa tog med sig lite vinterkläder till Sverige som jag inte använder längre här. Min garderob känns helt plötsligt väldigt tom då han tog med sig lite skor, tre par jeans, massa tjocktröjor, osv. Typ 30% av allt jag hade här. Hoppas jag har kläder att ha på mig medan jag är här nu... Vi snackade i någon timma och sedan var det dags för pappa att åka iväg. Jag hade beställt en taxi som hämtade honom, samma taxichaufför som jag alltid använder - han är superbra: kommer alltid 5-10 minuter innan och är jätteglad och trevlig. Det kändes jättetråkigt att säga hejdå till pappa. Vi har haft det så otroligt roligt så det var faktiskt lite tufft att säga hejdå. Vi har verkligen haft det roligt dessa dagar och gjort massa kul saker som kommer vara minnen för livet. Nu ska pappa till Sverige och jobba i nästan två veckor, sedan åker han tillbaka till Malaysia igen. Trevlig resa pappa!

En sista bild på pappa

På kvällen fick jag en massa bilder på Stella från pappa som var på middag hos Angelika och Stanely. Hon är verkligen hur söt som helst och det är kul att få lite bilder där man kan se att hon sitter själv och är fortfarande lika gullig och underbar!

Sötnosen!

Stella-bus

Jag gjorde lite fiskbullar till mig som middag och la mig i tid. Godnatt!

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar