tisdag 11 mars 2014

En natt till i Madrid innan resa till Rotterdam!

Oh my god, igår somnade jag redan klockan 21:20 någonting som var otroligt skönt. Det var väl ett tecken på att jag verkligen behövde sömnen då jag slocknade med huvudet på kudden framför datorn... Jag sov så himla gott så när klockan ringde klockan sju imorse så var jag som en ny person - studsade upp ur sängen, in till duschen och drack sedan en jättegod kaffe. Underbart! Väl i skolan så fick jag idag diskutera för första gången på spanska om ett betyg jag fick på tentan förra veckan. Jag förstår precis vad jag hade gjort fel och detta var ingenting han var orolig för utan han tror verkligen att allt kommer gå jättebra i slutet utav terminen. Jag fattar ju liksom det han snackar om under lektionerna... Bra tecken!

Väl hemma igen så började jag packa lite. Jag har ju bara med den gigantiska Samsonite väskan hit till Madrid så det får bli till att resa med denna när jag ska till Laila över helgen. Jag sprang iväg och köpte lite spansk skinka och korv, någonting som jag tar med till alla nu som jag hälsar på då detta är så himla gott här. Man byter snabbt ut sina vanor!

Väskan är halvfull

Nu ska jag lägga mig, klockan är innan elva vilket är super! Imorgon blir det upp klockan sju igen men sedan ska jag hem snabbt vid tolv för att hämta min väska och sticka till tunnelbanan och flygplatsen. Det ska bli så himla roligt att få träffa Laila igen och få snacka om allt och ingenting. Hon är bara bäst och det ska bli så himla kul att träffa henne, det går inte att beskriva med ord hur roligt det kommer bli! Tagga hårt!! Kramar till er och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar