tisdag 18 mars 2014

En sådan bra dag!

Idag börjar skolan lite tidigare så det var bara upp och hoppa när klockan ringde klockan sju. Jag har tänkt min praktikplats hela dagen idag i skolan och innan, kan inte förstå att jag ska flytta tillbaka till Malaysia om bara några månader. Det känns helt sjukt! Det ska bli otroligt spännande att få uppleva arbetsvärlden nu, speciellt efter man har varit där och fått uppleva 'skolvärlden'. Snart blir det till att komma tillbaka till värmen och bara ha det bra. Längtar!

Snart kan jag kalla Malaysia mitt hem igen

När jag kom hem från lektionen idag fick jag ett mail ifrån Angelika där hon skrev att hon hade bokat New York biljetterna!! Vi ska vara iväg en vecka och det ska bli så otroligt roligt. Ska bli så himla spännande och kul att få uppleva denna stad med min faster och gudmor, hon är bara bäst! Vi kommer ha det så himla roligt tillsammans och jag ser fram emot denna resan något obeskrivligt mycket så denna resan kommer verkligen bli ett minne för livet! Åh vad mycket spännande saker jag har framför mig detta år!

Jag ringde Angelika på Skype för att snacka lite och då fick jag även prata med Stella och Stanely. Stella har blivit så stor och söt och hur rolig som helst. Hon skrattar, vinkar, kryper runt och är verkligen med. Det ska bli så roligt att träffa henne igen! Jag håller på att kolla på biljetter nu för att se om jag kan komma hem till hennes ettårsdag, det ska nog gå! Det var superroligt att få prata lite med familjen, Skype är så himla bra.

Stella och Angelika

Stella och Angelika

Stanely, Stella och Angelika - hela familjen! 

Nu har jag pluggat lite marknadsföring också eftersom jag har provet imorgon... Det känns lite tråkigt att vi inte hade det i måndags då jag var så himla förberedd då. Jag hoppas och tror (peppar peppar) att det kommer gå bra imorgon. Jag ska vakna lite tidigare och plugga in det sista. Håll tummarna för mig imorgon tack! Ha det så bra allihopa. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar