måndag 24 mars 2014

Grattis Fredrik till körkortet!

Stort grattis till min lilla bebis-lillebror som tog körkort idag! Åh kan inte fatta att han kommer köra runt på gatorna i KL i sin nya illa MyVi. Gud så roligt för honom och han kommer verkligen känna av vilket frihet det är. Massa grattis till dig Fredrik!

Skål Fredrik!

Paige och jag hade skola hela dagen och när vi kom hem stack jag äntligen iväg och handlade lite. Var så himla sugen på en pastarätt så det fick bli det. Gjorde en stor portion som jag nu har lagt in i kylen, skönt att inte behöva laga mat varje dag! Det blev en pasta med mögelost, svamp, biffkött och lök. Mums vad god den var. Nu ska jag plugga lite till sedan blir det läggdags. Imorgon blir det upp tidigt igen och sedan på onsdag kommer pappa till Madrid, waaajjj vad roligt!!

Min middag

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar