söndag 23 mars 2014

Pluggdag = vanlig söndag!

Idag har jag verkligen pluggat från 12:00 till klockan 21:50. Helt galet! Jag har suttit non-stop framför datorn så nu känns det som om jag har fyrkantiga pupiller. Jag fick också idag reda på att vi fick godkänt på våran marknadsföringskurs vilket är superbra nyheter så nu kan vi i alla fall få räknat denna kursen till vårt betyg i slutet. Jag snackade med Fredrik lite vid lunch och han skickade bilder på hans nya bil han har köpt. Jag kan fortfarande inte fatta att min lilla bebis-lillebror ska sitta i förarsätet i en bil, helt galet! Imorgon kör han upp så jag ska verkligen hålla tummarna att han klarar det. Det kommer säkert gå jättebra. Det känns i alla fall bra för mig när jag kommer tillbaka till KL då jag ska se till att få lite 'pay-back-time' för alla gånger jag har kört honom till kompisar, utekvällar, osv.


Fredriks nya bil!

Jag fixade och donade med arbete med skolan. Nu har jag kryssat för fyra saker på min lista utav åtta. Dessa åtta saker ska vara inlämnade vid olika tillfällen fram tills den 8e april, så jag ligger bra i tid. Med tanke på att pappa kommer och hälsar på mig denna veckan som kommer så vill jag ju få klart så mycket jag bara kan.

Vid eftermiddagen hade Paige och jag äntligen presentöppning. Lite sent kanske då vi både fyllde år för över en månad sedan, men bättre sent än aldrig. Jag fick ett par jättefina roséguld örhängen och lite godis utav henne, så himla gott! Det satt jag och smaskade på medan jag pluggade vidare sedan.

De fina örhängena 

Svenskt godis!

Nu har jag gjort massa arbete och ska lägga mig i sängen och kolla lite American Idol som jag missade förra veckan. Det känns lagom just nu då min hjärna är helt slut och behöver vila lite. Ha det bra och hoppas ni alla har fått en bra dag. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar