fredag 21 mars 2014

London, dag 2

Idag vaknade vi och gjorde oss iordning för att gå på en brunch på St. John's Wood High Street på ett ställe som heter Café Meson Blanc. Ett jättemysigt litet franskt kafé nära där de bor. Vi båda beställde in två kaffe och lite mat. Jag tog en scrambled egg med svamp (surprise surprise...) som var hur god som helst!


Nur

Våran goda mat! 

Efter brunchen stack vi in mot stan för att byta Nurs ring hon fick utav mig. Den var lite stor is storleken så hon skulle pröva en mindre och den passade henne mycket bättre. Vi köpte också ett kompisarmband på Pandora som jag ska ha på mig varje dag! Det var jättefint!

Nya Pandoraarmbandet med en liten berlock på

Jag hade bokat tid hos frisören då Nur var tvungen att åka tillbaka till skolan för att vara med på ett event. Det är verkligen lyx när man går hos frisören. Först fick jag kaffe och lite tilltugg, sedan fick jag ett glas rosévin. Inte illa!



Jag gjorde lite blonda slingor och mörka också vilket blev super snyggt. Man ser inte riktigt på bilden att håret är mycket ljusare nu, men det blev verkligen en förändring. Jag är supernöjd!

Före och efter

På kvällen så åt Nur och jag middag på Carluccio's, en jättegod italiensk restaurang. Vi beställde in varsin förrätt och sedan beställde vi in tre pastarätter som vi delade på. Mums så gott det var !

Carluccio's

Min förrätt!

En suddig bild på de tre pastarätterna

Vi gick sedan hem till de andra och tog det rätt lugnt. Det var rätt skönt att bara snacka med tjejerna och sedan lägga sig i tid. Imorgon åker jag tillbaka till Madrid och Nurs stora överraskningsfirande ska vara då. Spännande! Önskade jag kunde vara med på den, men de kommer ha det superkul och det känns bra att bara ha varit i London denna korta tid för att säga hej och grattis. Nu ska vi sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar