onsdag 5 mars 2014

Sådan fin vårdag!

Imorse hade jag mitt prov i Mercados Financierios Internacionales och det gick väl sådär... Lite små nervös över hur det kommer att gå eftersom detta provet vara bara utav 8 poäng vilket är ju jättedumt då det är svårare att få godkänt eftersom det är svårare att få högre poäng. Skönt var det i alla fall att få det överstökat med.

När vi alla satt nere i matsalen så fick jag ganska dåliga nyheter ang ett jobb till hösten. Det drog ju ner stämningen ännu mer men jag fick snabbt ett samtal från både mamma och pappa vilket var skönt. Enkelt förklarat så är jobbet mitt, fast det är problem med visum osv som gör att det komplicerar saker.

Vi hade en underbar dag idag dock vädermässigt. Det var strålande sol hela dagen och typ 18 grader varmt, så skönt!


Jag mitt i vårvädret, kunde inviga trenchcoaten

När jag kom hem så blev det film och lite chill då jag var inte sugen på direkt göra någonting annat. Skönt att det snart är helg och imorgon kommer Valentina vilket ska bli supermysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar