onsdag 14 maj 2014

Äntligen är denna dag över!

Gud vilken dag. Började med ett prov i mercados som var väldigt lätt faktiskt, eller jag hade studerat som en idiot för det så det hjälpte en massor. Men så himla skönt att dagen startade bra i alla fall, underbart att ha ett prov mindre denna terminen. Jag  hade sedan massa lektioner och håltimmar med mycket snack. Sedan vid 12:30 var det dags för marknadsförigsprovet. Inte nog att läraren kom 15 minuter för sent, vilket betydde att vi fick 15 minuter mindre på oss för att göra provet, men hon hade också bestämt sig för att ge oss åtta uppsattsfrågor som vi skulle svara på de 45 minuterna vi nu hade på oss... Inte kanske så realistiskt. Alla gick ut ur lektionssalen besvikna då alla hade studerat hur mycket som helst eftersom det är ett ämne som är ganska svårt med mycket att lära sig. Åh så irriterande! Dagen blev bättre när jag hade ett möte med läraren för Historia lektionen och han sa att min uppsatts jag skrev var helt kanon och perfekt, det kändes jättebra då jag var nervös att jag skulle behöva göra om den då jag inte var riktigt säker på om vad jag hade gjort var det vi skulle göra. Så skönt att den är klar från min sida i alla fall, underbart!

Jag packade det sista när jag kom hem och nu står min väska klar och redo och åka till flygplatsen imorgon. Planet går klockan 12:10 så det känns bra då jag kan gå upp vid halvtio, kanon! Jag längtar verkligen tills imorgon då jag sätter mig på planet och flyger iväg mot Sverige. Det ska bli så otroligt roligt att se familjen igen och lilla Stella - saknar henne massor! Jag ska sedan träffa lite kompisar på fredag kväll vilket ska bli kul, vissa har jag inte träffat på 10 år. Skoj att ha en sådan tjejmiddag!

Sweden here I come! 

Till middag idag blev det bara lite Cornflakes då det var det enda jag hade hemma ungefär... Det var kanske ingen ide att handla idag då jag ska åka iväg imorgon igen. 

Nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt utav The Voice och sedan sova. Ha en bra kväll! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar