tisdag 13 maj 2014

Inte många tisdagar kvar nu här på skolan...

Idag hade vi massa presentationer i marknadsföring och de var inte alls bra... Det var långa paragrafer på varje sida och de pratade om samma sak hur länge som helst och glömde bort tiden. Detta gör ju bara så att det känns enklare för oss att göra våran presentation sedan. Jag har väl varit lite nervös då hela "publiken" är flytande i spanska och där uppe på scenen står tre personer som har lärt sig spanska som andra/tredje-språk. Under en utav presentationerna så fick vi en liten gäst in i lektionssalen, en kackerlacka. Dessa insekter är verkligen inte roliga och de ska inte finnas på ett privat universitet i centrala Madrid, gud så äckligt det var. Upp med alla väskor på borden och min fötter nuddade verkligen inte marken fören kackerlackan var ut ur rummet. Oh god, andra kackerlackan vi har haft inne i den lektionssalen denna terminen. Blä!!

När vi kom hem så pluggade vi finans inför imorgon, det känns faktiskt ganska bra men jag vill inte ta ut någonting i förväg så vi får se hur det går. Ni får hålla tummarna för mig. Idag så gick jag ut och tränade, sedan kom jag tillbaka och gjorde min 30-40 träning framför TV:n. Paige satt och kollade So You Think You Can Dance och jag låg på min yogamatta och tränade, så underbart!

En rumpövning

Magövning

Upp och ner med benen, detta lär kännas imorgon...

Jag har varit så himla trött hela kvällen så jag ska faktiskt lägga mig nu. Jag har sovit så dåligt nu på det sistone, nog på grund av att jag har haft så mycket att göra och tänka på, så det är underbart om jag kan sova nu i tid. Imorgon har jag två prov så det blir rätt tufft... Jag ska upp lite tidigare och studera lite på morgonen också. Hoppas ni har haft en jättebra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar