torsdag 8 maj 2014

Slappdag

Idag började jag dagen med att skypa mamma. Vi pratade i nästan en timma vilket var hur mysigt som helst. Hon är på Langkawi nu och har precis fått alla utemöbler och bastun har nu kommit och blir ihop satt. Det ska verkligen bli jättekul att komma tillbaka till Langkawi nu till hösten och se var som har hänt. Gymmet är nu klart och de ska också göra lite andra ändringar kanske så det kommer bli riktigt kul! Ser verkligen fram emot att träna i gymmet med en helt fantastisk utsikt! Efter skypandet så satte jag igång och fixade mina naglar. Det blev en beige naturlig färg på alla naglar och sedan lite silverglitter på ringfingret. Blev faktiskt jättebra! Ser kanske inte så jättekul ut på bilden, men bra blev det i verkligheten i alla fall!

Nya naglar

Jag satte igång och gjorde lite marknadsföring och sedan lite andra saker. Det blev inget tränande idag då jag har rätt mycket träningsvärk från de senaste dagarna. Jag höll också på att skriva ner lite saker som jag ska ta med mig till Sverige nu när jag åker dit om en vecka så jag inte glömmer någonting. Vid niotiden satte jag på Eurovision Song Contest, det är semifinal idag så det tänkte jag skulle vara kul att titta på. Finalen är på lördag så den får man väl skriva in i sin kalender så man inte missar den. Det är faktiskt lite kul att titta på dessa program, speciellt när man har svenska kommentarer i bakgrunden då det känns precis som om man sitter där hemma i soffan i Göteborg och kollar på TV:n. Same same but different. Hela programmet sändes på SVT Play så det var jättelätt att kolla på med iPaden och sedan sända den över till TV:n med Apple TV:n. Kanon!

Eurovision!

Jag ska ta och kolla på ett avsnitt utav den senaste serien 24 och sedan ska jag hoppa isäng. Imorgon ska jag göra lite ärenden inne i stan och sedan plugga lite granna. Hoppas ni har fått en jättebra dag! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar