fredag 30 maj 2014

Pluggdag och allmänt slapp!

Idag vaknade jag klockan åtta på grund av min underbara tidsskillnad och att jag är fel i tiden. Det är dock rätt skönt då dagen börjar lite tidigare. Jag gick upp och gjorde lite frukost till mig och sedan satte jag igång att plugga inför tentan jag har nästa vecka. Efter några timmar var det dags för lite lunch och då stekte jag två ägg och satte på ett avsnitt utav "Once Upon a Time".

Min lunch

Filmdags

På eftermiddagen blev det lite mer plugg och snack med Paige. Dagarna känns verkligen så långa när vi inte har skola utan bara pluggar inför nästa tenta... Jag längtar verkligen till sommarlovet nu och tills jag får lite besök. Tiden kommer väl gå jättefort men just nu är dagarna väldigt långa, speciellt när jag vaknar klockan åtta på morgonen. På kvällen värmde jag upp lite utav kotletten som jag fortfarande hade kvar från gårdagen. Den smakade fortfarande bra, livet som student får man spara och äta rester - kanon! Nu ska jag sova, ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar